Nedávno byl v Německu státní svátek (Boží Tělo - Němci se přes spojený nápor multi-kulti a obchodních zájmů křesťanských tradic dosud nevzdávají), ale my v Cryteku jsme vesměs pracovali. V hernímu průmyslu jsou takové přesčasy dost obvyklé, a říká se jim crunchtime. Optimistické odůvodnění crunche říká, že dělat hry není povolání, nýbrž poslání, které se do běžné pracovní doby nevměstná, zatímco pesimisti tvrdí, že crunch je důsledkem špatného plánování a nerealistických termínů. Ale to odbočuju.
Tak jsem si tedy o obědové pauze na Boží Tělo vyšel se skicákem na lávku nad molochem. Na lávce jsem ve větru a na slunci strávil s molochem klidnou, tichou hodinu. Moloch totiž Boží tělo světil; nespal sice, ale aspoň podřimoval. Ve větru, na slunci.

Ve větru, na slunci: dva živly, které se doplňují jako dokonalý lidský pár: působí společně, a přece se vzájemně umírňují. Postát si ve větru a na slunci je vždycky skromné blaho, ale ve společnosti svátečně podřimujícího smrdutého molocha to bylo, smím-li si dovolit žertovný protimluv, tajemně poučné.
pěkná kresba ;)
OdpovědětVymazatNemyslím a chválím :) protože takový concept-art navíc zahalený do backgroundu žeru.
OdpovědětVymazatA ke crunch tématu přidávám bonmot z projektového managementu: Špatně naplánovaný projekt trvá 3x déle než je odhadováno!!! Dobře naplánovaný projekt pouze 2x.
ja bych něco řekl k první kresbě tady mistra ;) : šrafování jest obstojné, ale perspektivě chybí správné proporce, obzvlášť je to vidět na budově v popředí: horní a spodní linie oken jsou příliš šikmé a téměř rovnoběžné, vypadá to, jakoby dům byl posazen o dvě patra níž, než ten vedlejší...jestli jsem to tedy dobře vysvětlil :)
OdpovědětVymazatomlouvám se, předchozí komentář patří k příspěvku Dachau, nikov sem..
OdpovědětVymazat